Po zakupie

Dla
mieszkańców

Po zakupie mieszkania do dyspozycji właścicieli nieruchomości pozostaje obsługa posprzedażowa inwestycji. Zadaniem zaangażowanego zespołu osób jest bieżące rozwiązywanie problemów, które mogą pojawić się w trakcie użytkowania lokali. Wsparcie to zapewnia wygodę i daje poczucie bezpieczeństwa w pierwszych latach funkcjonowania w nowym miejscu.

Pytania
i uwagi

Gdy w Państwa mieszkaniu pojawi się jakikolwiek problem lub mają Państwo pytania techniczne dotyczące zainstalowanych urządzeń, prosimy sięgnąć po Instrukcję Użytkowania Mieszkania przekazaną podczas odbioru lokalu. Jeśli w dokumencie nie znajdą Państwo odpowiedzi, należy skontaktować się z nami mailowo: obsługa.posprzedazowa@inkomsa.pl.

Usterki

Informacje o usterkach, które pojawią się w trakcie użytkowania mieszkania lub bezpośrednio po odbiorze, prosimy zgłaszać mailowo na adres: obsługa.posprzedazowa@inkomsa.pl bądź listownie do naszego biura. W zgłoszeniu należy zamieścić dokładny opis i datę pojawienia się usterki, bardzo pomocna będzie również dokumentacja zdjęciowa.

Odpowiedzialność
Dewelopera

W trakcie trwania gwarancji oraz rękojmi, bierzemy odpowiedzialność za wszystkie usterki będące skutkiem naszej działalności. Oznacza to, że nie podejmujemy się usuwania awarii wynikających z przeprowadzonych prac wykończeniowych oraz zmian aranżacyjnych dokonanych na własną rękę. Przy wyborze firmy wykończeniowej, polecamy zwrócić uwagę na doświadczenie specjalistów oraz warunki udzielanych zabezpieczeń.

Pilna
awaria

Awarie wymagające natychmiastowej interwencji w pierwszej kolejności należy zgłaszać Zarządcy oraz serwisom instalacyjnym, które opiekują się Państwa Osiedlem.
  • 994 MPWiK
  • 992 pogotowie gazowe
  • 991 pogotowie elektryczne
  • 993 FORTUM (dla osiedli objętych opieką firmy)
  • 71 321 49 43 NOMAR (dla osiedli objętych opieką firmy)
  • lub skontaktuj się z Zarządcą Osiedla

Proces usuwania
usterek

Usterkę przyjętą jako zasadną staramy się usunąć najszybciej jak to możliwe, bez zbędnej zwłoki. Standardowo działania realizowane są do 30 dni od daty zgłoszenia. W wyjątkowych sytuacjach naprawę podejmujemy natychmiast. Niektóre usterki z uwagi na skomplikowany proces technologiczny mogą wymagać większej ilości czasu. Szczegółową datę ustalamy indywidualnie, by termin był dogodny dla obu stron.

Warunki
rękojmi

Rękojmia rozpoczyna się w momencie oficjalnego przekazania mieszkania. Czas trwania ochrony jest różny dla poszczególnych elementów inwestycji.
  • 5 lat: konstrukcja budynku
  • 5 lat: instalacje wraz z urządzeniami i osprzętem
  • 3 lata: stolarka drzwiowa i okienna
  • 2 lata: wykończenie budynku
  • 2 lata: zagospodarowanie terenu i zieleń
  • oraz 2 lata gwarancji na wykończenie mieszkania „Pod Klucz”
Samodzielne dokonywanie istotnych zmian w lokalu skutkuje utratą rękojmi lub gwarancji, w zakresie, w którym modyfikacje zostały wprowadzone.

Części wspólne
Uwagi dotyczące części wspólnych należy zgłaszać Zarządcy Osiedla.

KONTAKT

DZIAŁ OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
obsługa.posprzedazowa@inkomsa.pl
+71 78 18 618 wewnętrzny 19